محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

همین الان یهویی....

1394/5/22 17:23
نویسنده : مامان مینا
253 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه ی مامان این پست عکسای چند دقیقه ی قبل .دیدم بیکارم گفتم یه پست داغ واست بزارم آخه اگه الان نزارم تو پوشه ی عکسا می مونه و یدفه کلی عکس جمع میشه که وقت نمیشه همشو واست بزارم .امروز اول غذاتو خودم بهت دادم بعد اینکه دیدم سیر شدی یکمی از سوپتو ریختم تو ظرف و دادم دستت تا حسابی با کثیف کاری حال کنی.یکمیشو با دست خوردی و بقیشم که مالیدی به لباسات ولی خیلی خوشحال شدی از این همه کثیف کاری.نیشخند بعدشم دستو صورتتو شستم و لباستو عوض کردم.بالاخره این بلوز شلوارک سفید مشکی اندازت شدلبخند.

 

اول کثیف کاری :

 

 

 

 

قربون اون مماخت که انگار روش یک دیگ آش ریخته : ماچ

 

 

 

بعدشم مرتب و تمیز :

 

 

دخترک مظلوووووم من قلب :

 

 

 

  

 

 

   

 

 

 

 

عااااااشق این قیافتم که این مدلی شدی : 

 

 

 

 

 

 

 

 

دندوناتو موش بخوره عزیییییییزم:بغل 

 

 

 

 

 

 

دوست دارم فرشته ی مهربون بوووووس باااای بای بای 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)