محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

مرداد 93 ؛شیرین ترین مرداد .....

1394/5/23 11:56
نویسنده : مامان مینا
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .باید این پستو اوایل مرداد میزاشتم ولی یادم رفته بود .مرداد 93 واسم بهترین و شیرین ترین مرداد زندگی شد چون تو اون ماه دوتا اتفاق خوب افتاد.یکی اینکه تو تاریخ 6 مرداد متوجه ی جنسیت شما کوچولوی ناز شدم و دوم اینکه اولین لگدتو تو تاریخ 17 مرداد به شکمم زدی.اول خوب متوجه نشدم ولی یکمی که دقت کردم فهمیدم بعععله کوچولو داره لگد میزنه و شیطونی میکنه تو دل مامانش.اون اولین تجربه ی لگد و حرکت شما بود که من احساسش کردم.دو روز قبل عید فطر بود که یکمی درد داشتمو و حالم بد بود واسه همین دکترم واسم سونوی اورژانسی نوشت و زودترین نوبت واسه دوشنبه  6 مرداد بود وقتی دکتر کاظمی مطمئن شد که جنسیتت چیه بهم گفت بچه ی اول دختر باشه خیلی خوبه.اصلا باورم نمیشد هر لحظه ازش میپرسیدم پس مطمئن دختره دیگه .فک کنم اگه یک بار دیگه میپرسیدم مینداختم بیرون .لبخند

 

اولین سونو که معلوم شد شما دختری 👱💖🎉: 

 

 

اینم تقویم 93 که شده بود تقویم بارداریم و تمام نوبتای دکتر و سونو رو توش یادداشت میکردم :

 

 

همه ی اینا رو نگه داشتم واسه یادگاری بزرگ شدی ببینیشون.

ملودی آهنگه منی 🎻🎼🎶🎵🎸🎧

دوست دارم بوووووس باااای بای بای 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)