محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

آش دندونی .....

1394/5/21 11:08
نویسنده : مامان مینا
3,814 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .خلاصه نوبت آش دندونیت شد و روز شنبه 17 مرداد واست آش دندونی پختیم و پخشش کردیم .چند روز قبلش هم بردمت آتلیه و یک عکس با تم دندون ازت انداختم واسه ی روی ظرفای آش .خاله مطهره بیسکوییت دندون درست کرد ولی چون کاملا خشک نشد نتونستیم همراه با ظرف آش به کسی بدیم.شرمنده همه چیز با اینکه از قبل برنامه ریزی شده بود عجله ای شد و آنچنانی در نیومد .ایشالا واسه تولدت .

 

عکس آتلیه ی دختر دو دندونه ی من :

 

 

تاج دندونی : 

 

 

لباس دندونی :

 

 

ریسه ی هپی : 

از شدت خستگی دیگه نتونستم اسم قشنگتو بهش اضافه کنم شرمنده : 

 

 

 

عروسک دندونی : 

کاملا یهویی قبل آتلیه تصمیم گرفتم درستش کنم : 

 

 

بیسکوییت دندونی : 

 

 

گیفت دندونی :

 

 

بسته ی خوراکی ضمیمه ی ظرف آش :

 

 

تزیین آش :

 

 

عکس زیبای شما رو ظرف آش :

 

 

ظرف آش آماده :

 

 

ایشالا واسه دندونای بعدی درد نکشی عزیزم .

دوست دارم بووووووس بااااای بای بای 

 

پسندها (1)

نظرات (0)