محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

دخترک شش ماه و نیمه ی من.....

1394/4/19 17:40
نویسنده : مامان مینا
192 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه ی من نصفه ماه هفتمت تموم شده و تو همین دوهفته کلی تغییر کردی. دیگه راحتتر سینه خیز میری و به هر چی میخوای دست میزنی . نمیتونم زیادی تنهات بزارم و برم کارامو برسم چون سینه خیز خودتو به هرجا که بخوای میرسونی .امیدوارم دختر عاقلی بشی و وقتی چهار دستو پا شدی زیاد منو اذیت نکنی.بهتر از قبل والبته بیشتر از قبل تو رورواک می مونی که من اینجوری راحتتر میتونم به کارام برسم. از پیشرفتات ی چند تا عکس انداختم :

 

نمیدونم انگیزت از رفتن به اون جا چیه :

 

 

زیر مبل چیکار میکنی کوچولوی من :

 

 

 

 

 خودت داری با میوه خوریت هندونه میخوری :

 

 

 

 

 

 

 

پستونکتو دادم بخوری ولی بیشتر دوست داری باهاش بازی کنی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکستم وقتی مسجد بودی گرفتم که یادم رفت تو پست قبلی بزارمش :

 

 

الهی فدای قشنگیات بشم من عزیزم.دوست دارم بووووووووس بای بای بای 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

تک دختر مامانش
19 تیر 94 18:16
کوچولوی خوردنی من... بخولمت کوشولو.
مامان الی...
2 مرداد 94 14:17
سلام عزیزم خدا محیا کوچولوتو برات حفظ کنه امروز تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...