محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

فرشته ی مهربون واست آورده دندون ...

1394/5/8 12:13
نویسنده : مامان مینا
321 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام صدتا سلام 

من اومدم با دندونام 

میخوام نشونتون بدم  

صاحب مروارید شدم 

یواش یواش و بیصدا 

شدم جز کباب خورا 

 

                              عزیزترینم رویش اولین و دومین مرواریدت مبارک .   قلب

 

عزیزم تو تاریخ 94/4/29 اولین و دومین دندون رو درآوردی که دقیقا 6 ماه و 25 روزه بودی.

 

دوست دارم عشقولکم بوووووووس باااااایبای بای

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان فاطمه
8 مرداد 94 12:48
سلام،گل دخترتون خیییلی خیلی نازه،خدا حفظش کنه...کارا و عکساش فوق العاده شبیه دختر من هست،مخصوصا مدل نشستن اولیه اش و دمر خوابیدنش.خدا براتون حفظش کنه
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم خدا دختر شمارو هم واستون نگه داره
مامان هانیه
8 مرداد 94 15:43
مبارک باشه عزیز دلم
مامی فیروزه
16 مرداد 94 20:40
فدای دخمل خارجی بوس بوس