محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

اولین پست از ماه هفتم....

1394/4/13 23:39
نویسنده : مامان مینا
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم.این اولین پست از ماه هفتمته.خوشگل من غذا خوردنت بیشتر شده و تقریبا روزی یه کاسه ی ماست خوری فرنی میخوری و روزی دو سه قاشق غذاخوری سوپ که جدیدا به سوپت گوشت بره و جعفری هم اضافه کردم.یکمی آبلیموی طبیعی هم بهش اضافه میکنم که بهتر بخوری ولی تاثیر چندانی رو اشتهات نداره و تقریبا علاقه ی زیادی به سوپ نداری.قطره ی آهنو مجبورم با آب رقیق  کنم تا بخوری ولی خدارو شکر این چندروزی راحت خوردیش.یه اتفاق جالب اینکه بدون کمک البته نه خیلی صاف ولی میشینی خودت از دو تا دستت کمک میگیری و ازشون به عنوان تکیه گاه استفاده میکنی.یه شیرین کاری دیگت اینه که الکی سرفه میکنی و کافی بهت بخندیم اینقد سرفه میکنی که دیگه نگران گلوت میشیم .ایشالا  راه رفتنتو ببینم عزیزم.

 

اینم عکس نشستن بدون کمک :

 

 

 

 

 

 

واسه اولین بار هندونه خوردی :

 

 

یه چند روزه که میزارمت تو رورواک واسه خودت هر طرف که میخوای میری :

 

 

 

 

 

عاشق این عکستم : 

ناگفته نماند لباسی که تنته لباس عروسکته : 

 

 

دختر ملوس من : 

  

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

تل سرتو خاله لیلا واست خرید دستش درد نکنه : 

 

 

 

 

 

فدات شم دخترک دلبندم دوست دارم یه دنیاااا .بوووووووس .بای .بای بای 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)