محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

مراسم شیرخوارگان......

1394/7/25 16:55
نویسنده : مامان مینا
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم عزیز دلم روز جمعه 94/7/24 با مامانی رفتیم مسجد ولیعصر واسه مراسمه شیرخوارگان حسینی.سال قبل هم تو این مراسم شرکت کرده بودم با این تفاوت که باردار بودم .یه چند تا عکس هم ازت گرفتم واسه پست مخصوص شیرخوارگان .

  

تو راه رفتن : 

 

 

 

 

 

 

عاشق این عکس شدم ای کاش صورتت یه کوچولو معلوم بود :

داشتی گهواره رو نگاه میکردی 

 

 

خخخخخخخخ قیافشو.کلی عکسای این مدلی دارم ازت : 

 

 

 

 

این لباس مشکی که توسط خاله مطهره دوخته شده واسه النا جون الان به شما رسیده با این تفاوت که النای چهار ماهه اینو میپوشید و شما ده ماهتهنگران.بس که کوچولو موچولویی چشمک.ولی بی نهایت بهت میاد خوشکل خانمم.

دوست دارم قندو عسلم 

بوووووس باااااایبای بای

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی کوثــر و کهـرزاد
26 مهر 94 19:42
واااااااااااای نفسم چقد لباس سیاه بهتون میاد....
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم