محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

چهار دست و پا رفتنت مبارک .....

1394/6/19 11:30
نویسنده : مامان مینا
799 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانم.بالاخره بعد کلی تمرین و زمین خوردن یاد گرفتی بیش تر از یکی دو متر چهار دستو پا بری.تشویقدیروز واسه اولین بار ( 94/6/18) تو سن 8 ماه و نیمگی تونستی کاملا چهار دستو پا بری .البته از چند روز قبل میتونستی ولی زود خسته میشدی.اولین باری که دیدم میری کلی جیغ کشیدم.هنوز عکسی ازش ندارم اما به محض گرفتن واست میزارم .از پله ی آشپزخونه هم بی درد سر میای بالا و کمتر نگران افتادنتم چون خوب یاد گرفتی چیکار کنی وقتایی که پشتی میزارم که نتونی بیای گریه میکنی گریه.تو اینستا از پیج فارلین واست یه کتونیه خوشگل سفارش دادم که امروز رسید دستم.ای کاش دو سه سایز بزرگتر میگرفتم فک کنم تا مهر آبان بتونی بپوشیش به نظرم یکمی واست زود کوچیک شه.حیف شد ناراحت.

 

اینم از وقتایی که خیلی شیک و مجلسی میای تو آشپزخونه :

 

 

 

 

 

جدیدا یاد گرفتی تا گوشی میگرم دستم ازت عکس بگیرم فورا اینطوری میخندی شیرینم : خنده

 

 

 

 

  

 

 

 

 

اینم عکسای اینستایی خوشکل خانم : 

 

 

 

گذاشتم سوپتو خودت بخوری که ای کاش نمیزاشتم.تموم شلوارو تنتو سوپی کردی.منم رفتم حمامو آماده کنم که بعد کثیف کاری ببرمت حمام ولی پشت سرم سینه خیز راه افتادی و تموم فرشو موکتو سوپی کردی وقتی اون صحنه رو دیدم دوس داشتم جیغ بکشم .کلافهکه البته یه داد کوچولو کشیدم .حالا شانس آوردم رو کل موکت پارچه پهن کرده بودم.پاک کردن سوپی که له شده باشه از روی موکت فوق العاده سخته.ابرو:

 

 

 

 

 

خخخخخخح هر از چند گاهی اتفاقی ازین عکسا داری :

 

 

اینم کتونیه خوشگل واسه شما دختر خوشگل : 

 

 

 

 به محض این پستچی داد بهم از همونجا بستشو باز کردم و اومدم توی خونه سریع پات کردم و عکس انداختم.توی اولین فرصت یه شلوار جین و یه جوراب واسه این کتونیت میگیرم  : 

 

 

 

دوست دارم قند وعسلم قلب

 

بووووووس باااااایبای بای 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان باران
21 شهریور 94 18:37
سلام واااااااااااای اتفاقی سوپرایز شدم.... هم برای همشهری بودن و هم سوپ خوردن دخملی نازتون مثل دخمل خودم سوپ می خوره همه جاش سوپ میخورن الا خودش
مامان باران
21 شهریور 94 18:37
دوست عزیز خیلی خوشحال میشم اگه به ما هم سر بزنید
مامان مینا
پاسخ
چشم حتما عزیزم
♥آیدا♥
24 شهریور 94 17:29
کفشای نو مبارک خوشگل خانم
مامان مینا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
لوازم کودک
25 شهریور 94 15:01
کفشاش چه نازههههه... مبارک باشههه
مامان مینا
پاسخ
ممنونم