محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 28 روز سن داره

محیا هدیه ی آسمونی

حال و هوای دختر 8 ماه و 8 روزه ی من ......

1394/6/11 13:39
نویسنده : مامان مینا
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای من.امروز دقیقا 8 ماهو 8 روزت شده.امروز صبح بردمت درمانگاه تا وزنتو چک کنم.دفعه ی قبل گفته بودن منحنی وزنت دوباره داره بر میگرده به حالت اول خداروشکر دیگه افت نداشتی.وزنت شد 7100 از دفعه ی قبل دویست گرم بیشتر شدی.بگم از این ماهه نهمت که حسابی داری پیشرفت میکنی عزیزم بغل البته همراه این پیشرفتا حسابی هم به خودت ضربه میزنی که نمیشه کاریش کرد باید بگذره دیگه.دیروز خواستی از پله ی آشپزخونه بیای بالا که وسطه کار با سر برگشتی و خوردی زمین یکمی گریه کردی و دوباره به کارت ادامه دادی .دیگه تلاشت واسه چهار دستو پا بیشتر شده سعی میکنی بیشتر چهاردستو پا بری تا سینه خیز اما همین که یه پاتو میزاری جلو تولوپی میخوری زمین از خود راضی .هنوزم عادت داری شبا خودت بخوابی و انقد غلت میزنی تا خوابت ببره و هیچ جور دیگه ای نمیخوابی.یکی دو روزی هم هست که به غذات گوجه ی رنده شده و جوی پرک شده اضافه کردم.چند روز پیش با بابا جون رفتیم ساری که من کارای انتخاب واحد دانشگامو انجام بدم بعد اون رفتیم یالیت و بعدشم رفتیم غذا بخوریم واست یکم سرلاک درست کردم و آوردم اما شما دلت سوپ اونجارو میخواست و تا دیدی شروع کردی به گریه گریه.منم نمیخواستم به خاطر ربی که توش بود بهت بدم ولی دیگه مجبور شدم چون دیگه حسابی آبرومون رفته بود.بعدشم مجبور شدم غذامو بیارم خونه بخورم آخه با حضور شما دیگه نمیشه بیرون از خونه چیزی میل فرمودقهر.جدیدا یاد گرفتی یه سر میگی   بب بب بب بب (ب فتحه داره ) فک کنم دیگه کم کم داری زبون باز میکنی البته اه رو خیلی وقته به کار میبری و همینطور هاپ وقتی هاپو میبینی.وقتی قراره بریم بیرون همین که از در اتاق پامونو میزاریم بیرون صدای جیغت کل راه پله رو پر میکنه کی که همسایه ها شاکی شدنچشمک .واااای یه کار دیگه که من عاشقشم اینه که وقتی یه غریبرو میبینی سریع روتو برمیگردونی و خودتو جفته من میکنی  بغل وای چقد من اون لحظه ذوق میکنم.نیشخند.

 

منتظریم بابایی سوپ بیاره : 

 

 

 

 

اولین باری که واست شیر موز درست کردم: 

مواد متشکله: شیر ، موز ، خرما و بادام 

 

 

و اولین بیسکوییت مادر :

 

 

هیچ مشکلی با غذا خوردنت ندارم و همه چیزو میخوری ولی شیر خوردنت هنوزم خیلی کمه ایشالا این مشکلتم زود حل شه .

                                         دوست دارم زیباترین.💞

بووووووس باااااای بای بای

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله مژگان
11 شهریور 94 13:50
واااااااااااااااااااای چه عروسک نازی. مهمون وبم بشین خوشحال میشم
همراه رایانه
11 شهریور 94 19:32
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir